Nobody

Nobody
@Nobodyyn
Ve bence tüm çocukların gökyüzün­ de sadece kendilerine ait bir yıldızları olmalı.
30 Temmuz 2008
29 kütüphaneci puanı
151 okur puanı
Eylül 2023 tarihinde katıldı
Artık hiçbir şey yapmak istemiyorum. Bir şeyleri yapmamın ya da bir şeylerden kaçınmamın tek sebebi alışkanlık.
Sayfa 30·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bayaq səni soruşdu Toxunduğun kitablar. İndi o kitabların Sənin dodaqlarında oxunmaqdı istəyi...
Sayfa 13·Kitabı okudu
Onsuz da, eynəkli qız. İnsanların sifəti Bir deyil... iki deyil... Sonsuzdur, eynəkli qız.
Sayfa 10·Kitabı okudu