Nobody

Nobody
@Nobodyyn
Ve bence tüm çocukların gökyüzün­ de sadece kendilerine ait bir yıldızları olmalı.
30 Temmuz 2008
29 kütüphaneci puanı
151 okur puanı
Eylül 2023 tarihinde katıldı
“Konuşamıyor musun?” diye sordu gümüş saçlı kız. Başımı iki yana salladım. "O zaman sadece buna yazıyorsun, öyle mi?'' Defterimin ilk sayfasını açtı. Defter #105. Bu defteri buldaysanız Parker Sante'ye iletiniz, parkersante@vmail.com. İçindekileri okumayınız. Ve evet, bunu söylediğim için daha çok okumak isteyeceğinizi biliyorum ama yapmayın. Cidden! "Bu, yüz dört tane defteri doldurduğun anlamına mı geliyor?"
Sayfa 34 - Zelda & Parker·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Nobody

, bir kitap okudu
3/10
·104 syf.·
3 günde okudu
·
2025 78. kitabı
Məlik Cahan
6.8/10 · 24 okunma
Artık hiçbir şey yapmak istemiyorum. Bir şeyleri yapmamın ya da bir şeylerden kaçınmamın tek sebebi alışkanlık.
Sayfa 30·Kitabı okudu
Bayaq səni soruşdu Toxunduğun kitablar. İndi o kitabların Sənin dodaqlarında oxunmaqdı istəyi...
Sayfa 13·Kitabı okudu