"Ne olduğun, kim olduğun umurumda değil! Her kimsen! Uzaylı bile olsan gram umurumdaysa namert olayım!" diye bağırarak tüm salonu inletti. "Ben karşımda gördüğüm bu kişiden gerçekten hoşlanıyorum, Deva. Duydun mu beni?! Ve inan bana, ne olursa olsun onun bir veda bile etmeden çekip gitmesine izin verecek bir adam değilim ben!"
"Gözyaşlarını zayıflık olarak görenler,sol yanlarından yeterince incinmemişlerdir,"
demişti annem bir keresinde."Ya da öyle bir incinmişlerdir ki bunun başlarına gelmesine izin verdikleri için çok ağır yargılıyorlardır kendilerini."
Her meselen yaşamak ise
Kaçarak yaşamak niye?
Yaşamak şatafat gibi
Yaşamak aramak bi' şey
Aramak savaşmak için
Başarmak kafanda biter
Bu yazarak anlatılmaz.