‘’ Çocukluk başlamak demekti. Dünyaya, hayata,zamana,kendine ait olan her şeye titrek adımlarla yürümekti. Çocukluk bir imkandı . Çocukluk acıya ,kayıplara, ölüme henüz uzak olmaktı. Yokluğun daha az acıtmasıydı , avuntunun ve şefkatin bolluğuydu. ‘’