‘’ Bu söyleyişi tanıyordum ,birileri kırmızı bir pelerin sallıyordu bana. ‘ hadi gel ,sapla ‘sesiydi bu . Şişlisem rahat edecekti. Arınacak, yeni doğmuş keçi yavrusu gibi hoplaya zıplaya kırlarda çiçek toplamaya gidecekti. Ben ,üstü başı ,elleri kan içinde kalacaktım. Zıpladım ,tek parça çıktım gölden , tamam dedim . ‘’