‘’ Acı da ,hüzün de ve bunlar gibi istemediğimiz her duygu da. İçinden geçebilirsek onu getiren anlarla birlikte geçip gidiyor er ya da geç .Ama direnirsek acı ve ızdıraba, hüzün koyu bir karanlığa dönüşerek yapışıyor varoluşumuza. Bu nedenle cesaretle kendimizi açmak gerekiyor yaşımın her an getirdiği farklı deneyimlerde oluşan duygulara. ‘’