şunu da sen düşün
serüvenlerimiz böyle yasyavan, yapyavan bir intikaldeyken
çılgın olmalıyız değil mi
zıvanadan çıkmış bir çıldırganlık, yaşasın o
yarım sürahilik bir şey var içersen
cigaralık da var daha sonrası için
şekilli bir daha sonrası için
ve işte yaşıyorsun bu dünyanın birhangi bir yerinde
Payidar Zaraman
çok düşündümdü de
düşüncemi yüzünde eritirken misal
dudağında allah işi bir işçilikle
mühim sebepler üzerine bina ederken teninin tinselliğini
çok kırmızı yıllar yaşadım, eskidendi, bir alakası da yok bununla
ve yüzünde bir ifade var bunu ta buradan gördüm
bütün melek ümmeti filan da görmüşlerdir eşek değiller ya
evet floransa
ve bu şartlar altında biçimli bir opera dinlemek
üstüne parasız okunan namuslu bir mevlid
bunu yazalım evet, bu bir
ve gözlerin ki bütün bir dünyayı birleştirir
evet yaşasın Diyarbekir
dumanlanalım, soykası çıksın dumanlanalım
şerefi olan her şeyin şerefine dumanlanalım
okyanusyaya kıyısı olan bir kalbimiz var madem
madem günde üç buçuk saat uykumuz
dumanlanalım rezil olasıya
böyle daha bir güzel duruyor hayat
böyle daha bir bohem, daha bir otantik, daha bir her neyse
...
ruhuna dokunmalı, girmeli dolaylarına
yanaşmalı ne pahasına olursa olsun
en cılız tanımıyla yani
kafamdaki kırıklara ölesiye uygunsun
hadi sana merhaba