️||Yarın Etkisi
Selamm! Ben geldimm, Yarın Etkisi yorumumla. Çoğunuz belki konusunu bile bilmiyorsunuz bu yüzden kısa bir konusundan bahsedip yorumumu yapacağım. İnci son derece ünlü ve mükemmel kitapları olan bir yazar fakat yaşadığı zor bir olay nedeniyle uzun zamandır bir kurgu oluşturamıyor. İnci bir kafenin daimi müşterisi, Yarınlar Kafesi:))) Hatta öyle ki o kafenin içerisinde bir köşesi bile var. Kafenin sahibi ise ev arkadaşı Mete. Mete bir gün İnci'nin kurgu bulamamasını kendine dert edinerek, bir süredir çekmecesinde bulunduğunu iddia ettiği defteri İnci'ye veriyor. Defterde yıllar önce bu kafenin sahibi olan Behçet Aral'ın hikayesi var fakat yarım kalmış. İnci bu defteri okuyor ve hani bazı hikayeler içinize işler ya, İnci'yi de bu hikaye son derece etkiliyor. İnci bu hikayeyi tamamlamak istediğine karar veriyor ve Behçet Aral'ın başlattığı o hikayeyi, o defter üzerinde İnci devam ediyor. Daha sonra nasıl olduğunu bilmediği bir şekilde Behçet Aral tam da yazdığı gibi karşısına çıkıyor. Kurgumuz böyle başlıyor, umarım yeterince anlaşılır olmuştur. Şimdi kendi yorumuma geçiyorum.
Benim için kitapların kurgusu en önemli şeylerin başında geliyor. Yarın Etkisinin kurgusu daha kitabın başlarından beni çok etkiledi. Kurgunun başlangıcında beni şaşırtacak çok fazla olayla karşılaşacağımı tahmin etmiştim ama bu kadarı gerçekten tahminlerimin de üstünde oldu. Gamze'nin daha önce bir serisini okumuştum ve kendini ne kadar geliştirdiğini kitabı okuduğunuz da çok rahat görüyorsunuz. Herkesin rahatça okuyup anlayabileceği şekilde bir anlatımla kitabın kendine nasıl çektiğini açıkça fark edebilirsiniz. Benim merak ettiğim bir şey var, Gamze ve İnci'yi birbirine çok bağdaştırdım gerçekten benziyorlar mı yoksa yazar oldukları için mi böyle bir kanıya vardım? İnci'nin Mete