Keşke canlı bir varlık olacak yerde esinli bir ressamın yarattığı tablo olsaydın. O zaman resminin önünden hiç ayrılmaz,sonsuza dek öylece bakardım...Sonsuz güzel bir rüya gibi seni içimde yaşatır,ciğerlerime nefes diye seni doldururdum ve öyle mutlu olurdum...