Gerçekten harika bir kitaptı kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.
Martin'in ruth'a ulaşmaya çalışırken kendisine karşı verdiği mücadele ve daha sonrasında yine ruth'a ulaşmak için yüksek zümrenin içinde bulunması, bu süre zarfında da aslında onların hiç bir şey bilmeyen sadece süslü laflarla birbirlerine gösteriş yapmaya çalışan insanlar olduğunu anlaması okuyucunun da gerçek hayatı sorgulamasına sebep oluyor.
Daha sonra yazar olmayı hedeflemesi ama sürekli karşısına bir takım engeller çıkması,sevgilisinin yazılarını beğenmemesine , yayınevlerinin kitaplarını basmak istemesine rağmen asla vazgeçmesi ve sonunda başarılı olması çok büyük bir ilham kaynağıydı benim için...
Son olarak da sonu çok üzücüydü ama belki de öyle bitmesi bu kitap için en iyisiydi, diğer türlü bu kadar ağır bir etkisi olamayabilirdi. Benim kitap hakkındaki düşüncelerim bunlar umarım keyifle okursunuz.