"Her şeyin ilk on saniyede gerçekleştiğini unutma. İlk on saniyede öfkeleniyoruz, ilk saniyede karşımızdakine kaba davranıyoruz, ilk on saniyede kontrolümüzü kaybediyoruz, olumsuz düşünceler on saniye de beynimize akın eder. Aynı zamanda bu on saniyede sabre diyoruz, olumlu düşünüyoruz. Her şey on saniyede başlıyor. Önemli olan da bu başlangıçtır. On saniyede insan kötü ya da iyi biri olabilir. On saniye, düşüncemizi olumluya ya da olumsuza odaklamamız için yeterlidir."
"Duygular çiçek gibidir. Onlara bakıp sulamadığında solar. Duygularını başkalarıyla paylaşmalısın, insanları sevginden mahrum etme, onlara bol bol sevgi ver. O zaman dünyanın ne kadar renklendiğine şahit olacaksın. Duygularını içine hapsedip bastırırsan bir süre sonra solup ölürler."