"Benim tecrübeme gelince o bana ait bir şeydir. Ondan kimse istifade edemez.. Herkes kendi tecrübesini kendi başına yapar ve beraberinde götürür. Allah'a çok şükür ki bu böyledir, yoksa insanlar birbirinin tecrübesinden faydalanacak olsalardı, yeryüzünde Insan hayatı çoktan biterdi."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Cahilsin; okur, öğrenirsin. Gerisin; ilerlersin. Adam yok: yetiştirirsin, günün birinde meydana çıkıverir. Paran yok: kazanırsın. Her şeyin bir çaresi vardır. Fakat insan bozuldu mu, bunun çaresi yoktur."