"Siz memurların da en az rahipler ve öğretmenler kadar halkı eğitme sorumluluğu olduğunu bilin. Hukuksuzluğun başöğretmenlerinin kim olduğunu biliyor musunuz? Memurlardır, yasanın temsilcisi olan memurlar. Halka yasalara saygı duymamayı öğretirler "
Kendinizi suçlayın!
Kendinizi tedavi edin!
İnsanları nasıl eğiteceğinizi kendiniz öğrenin!
Tanrı'yı önce kendiniz bulun, ondan sonra İnsanlara Tanrı'ya giden yolu gösterin!
Haritasız ve dümensiz kalmış, gideceği limanı olmayan bir gemiydi. Kendini akıntıya bırakıp sürüklenmek, en azından hareket etmek, hayatta kalmak demekti ki içini acıtan şey de zaten buydu; yaşamak
"Bitirdim ben...
Koydum lavtamı kenara.
Mor üçgüller arasında
Gölgeler asılı durdukça
Şakımak da sona erdi, şarkılar da.
Bitirdim ben...
Koydum lavtamı kenara.
Eskiden bülbüller gibi erken,
Çiy düşmüş çalılarda öterken,
Kestim artık sesimi.
Yorgun bir ketenkuşuyum şimdi.
Dudağımdaki ezgiler bitti,
Öttüğüm zamanlar geçip gitti.
Bitirdim ben...
Koydum lavtamı kenara."