S. Nur D. Yaralı

S. Nur D. Yaralı
@Nselen22
Çok okuyan mı bilir, çok gezen mi?
”Kelimeleri, daha önce, öyle kötü yerlerde kullanmış oluyoruz ki, kirletir diye korkuyoruz duygularımıza dokunursa.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Önsöz
O, ömrü boyunca hep “acele etmiş”tir; bu yüzden de hep “geç kalmış”tır.

S. Nur D. Yaralı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·690 syf.·
35 saatte okudu
·
2025 3. kitabı
Adam Fawer
8.3/10 · 37bin okunma

S. Nur D. Yaralı

, 2025 okuma hedefini ekledi.
2025 OKUMA HEDEFİ
15/30 kitap - %50 tamamlandı
15 kitap okudu
30 kitap
4.245 sayfa
0 inceleme
2 alıntı