Neslihan

Sonunda şehre vardım gökyüzüne fişekler atıyorlardı Bir kalabalık vardı sarıydı utanmazdı geçkindi Böylesi daha yakışıyor bildiklerime Gün doğsun bir arınayım istiyorum Güneş tozlu caddeler kaygılarım beni bir arıtsın istiyorum İşte tam böyle istiyorum
Reklam
Aşksız ve paramparçaydı yaşam bir inancın yüceliğinde buldum seni bir kavganın güzelliğinde sevdim bitmedi daha sürüyor o kavga ve sürecek yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek! Aşk demişti yaşamın bütün ustaları aşk ile sevmek bir güzelliği ve dövüşebilmek o güzellik uğruna işte yüzünde badem çiçekleri saçlarında gülen toprak ve ilkbahar sen misin seni sevdiğim o kavga, sen o kavganın güzelliği misin yoksa Bir inancın yüceliğinde buldum seni bir kavganın güzelliğinde sevdim bin kez budadılar körpe dallarımızı bin kez kırdılar yine çiçekteyiz işte yine meyvedeyiz bin kez korkuya boğdular zamanı bin kez ölümlediler yine doğumdayız işte,  yine sevinçteyiz bitmedi daha sürüyor o kavga ve sürecek yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek! Adnan Yücel
Şiir
"Bir adın kalmalı geriye Bütün kırılmış şeylerin ardında sır Yalnızlığın peşinde kuvvet Evet nihayet bir adın kalmalı geriye Birde o kahreden gurbet" Ahmet Hamdi Tanpınar
Ömrümüz böyle olmamalıydı Hep aşkta durmalıydı çağımız Sevdayı mısra mısra değil Ömrümle yaşamalıydım. Sonra, sonra gene böyle olmalıydı Tadına varmadan çiçeklerin Şehirde bir sen, bir de ben, yalınız Yeşil yaprak, alaca gölge, düşen Yıldız Birgün en büyüğü karşısında gerçeklerin Maceramız yarıda kalmalıydı...
Zaman sevdikçe uzar bilirsin Hayal, taştan, topraktan geçer, yapraktan geçer Bir yeşil duman olur yaşadığımız Yakından, ıraktan geçer. Sevdiğim kadar bilmeliyim de Ne olursun?..
Reklam