Neslihan

Her şey akıp gider, bir katı hüzün kalır Her zaman geceleyin kalır o, bazan gündüzün kalır
Reklam
Çağdaş toplumumuzdan bir insana zayıf karakterli, özel bir yeteneği ve orijinalliği bulunmayan, sıradan biri olduğunu söylemekten daha onur kırıcı bir şey yoktur.
Aslında buydu beni geliştiren, aşksızlık!.. aşksızlık büyütür beni yeni bir aşka doğru ve öyle sanıyorum ancak birkaç yıl sürer İnsanın sebepli umutsuzluğu
Onlar öyle iki aynı görüntü birbiriyle çakışmıyor bir türlü
Her şey bir büyük gerçektir, cumhuriyet ve at ve varsa denizlerde yitmek, ve varsa yetmemek o da ve varsa ilgisizlik o da, ve varsa hiçbir şeyi sevmemeyi sevmemek o da, ve varsa her şeyi sevmeyi sevmek o da,
Reklam