Beni en derinden etkileyen bir kitap. Özellikle bazı bölümlerinde ağladığım, donup kaldığım, sinirlendiğim oldu. İnsanların ne kadar acımasız olduğu geldi aklıma çocuk bile olsalar. Bir de arkadaşlığın, dostluğun ne kadar özel bir duygu olduğu. Acaba gerçek hayatta var mı böyle bir arkadaşlık? Yoktu belki ama yazar çok iyi tariflemiş kitabında dostluğu.