Nur Seferova

Nur Seferova
10/10
·375 syf.··
Beğendi
·
2015 2. kitabı
Beni en derinden etkileyen bir kitap. Özellikle bazı bölümlerinde ağladığım, donup kaldığım, sinirlendiğim oldu. İnsanların ne kadar acımasız olduğu geldi aklıma çocuk bile olsalar. Bir de arkadaşlığın, dostluğun ne kadar özel bir duygu olduğu. Acaba gerçek hayatta var mı böyle bir arkadaşlık? Yoktu belki ama yazar çok iyi tariflemiş kitabında dostluğu.
Edebiyat
Uçurtma AvcısıKhaled Hosseini · Everest Yayınları · 2024192,5bin okunma
Reklam
umut...
Sizce "Umut" nedir?
Anket
Ee hadi yorumlarınızı bekliyorum :)
Hayatınız bir film olsa adı ne olurdu?
Anket
Cesaret nedir, ne işe yarar?
Hayattaki en büyük cesaretiniz ne oldu?
Anket