Didomido

Didomido
@Nubahar_
"Yapmayacaklarımızı söyleyeyim. Kimseyi öldürmeyeceğiz, kimseye siddet uygulamayacağız. Çünkü bu kent, ne kadar muhteşem bir doğaya, ne kadar zengin bir tarihe sahip olursa olsun, insan olmadan, taş, ahşap, demir yığınından başka bir şey değildir. Şehirleri insanlar yapar, tarihi de.. İnsanlar olmasaydı ne Byzantion olurdu, ne Konstantinopolis ne de İstanbul. Biz şehri savunurken aslında insanlığı savunuyoruz. İnsanlığın yarattığı en güzel eserleri... Dolayısıyla hiçbir amaç, insan öldürmeyi haklı gösteremez."
Sayfa 60
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Normal insan diye bir şey varsa, işte o insanlardan biri olmaya çalıştım.
Sayfa 18
Hayat, canlılara öncelik tanırdı. Ölenlerin görüntüleri, sesleri, kokuları, anları, izleri ağır ağır silinir giderdi. Acı ama galiba başka yolu da yoktu. İnsan pek de vefalı bir varlık değildi.
Sayfa 18
Ama zahmetsiz keyif yoktur,her mutluluk biraz çaba gerektirir.
Sayfa 6
Çünkü her tembel aynı zamanda kıskançtır.
Sayfa 6