Halil Cibran'in okuduğum ilk kitabı.Fakat son kitabı olmayak.Kitap 1912 yılında yayınlanmış.Doğulu bir kadının çaresizliğini,sessizliğini anlatıyor.Ne acı ki, aradan yüz yıllar geçmesine rağmen hala bilmediğimiz kaç tane Selma var acaba?Hala çocuk gelinlerin olması,kadının sevme hakkının olmaması ne kadar acı.Aşkin bu kadar güzel tasvir edildiği bu kitabı okuyun,eminim pişman olmazsiniz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!