"İnsanları sevindirmenin bu kadar iyi ve kolay olduğunu neden hiç anlayamamıştım!"
"Ah, birilerini sevindirmenin ve bundan sevinç duymanın ne kadar kolay olduğunu hissediyordum."
Ama kaderimin bütün beklentilerimi yerine getirmesi ve benim de bundan öte hiçbir şey talep etmeyişim bir alışkanlık haline geldi ve bu durum da yaşamımda bir heyecan eksikliğine ve cansızlığa yol açtı.