Nur

Nur
İskenderun, 31 Temmuz 2001
74 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
"İnsanları sevindirmenin bu kadar iyi ve kolay olduğunu neden hiç anlayamamıştım!" "Ah, birilerini sevindirmenin ve bundan sevinç duymanın ne kadar kolay olduğunu hissediyordum."
Reklam
Sürekli mutluluk, mutsuzluk mu getirir?
Ama kaderimin bütün beklentilerimi yerine getirmesi ve benim de bundan öte hiçbir şey talep etmeyişim bir alışkanlık haline geldi ve bu durum da yaşamımda bir heyecan eksikliğine ve cansızlığa yol açtı.
Amaçlara sahip olmak iyi olsa da onlara ulaşmak ucuz değildir.
Hayata Dair
"Marilla, yarının yeni bir gün olduğunu düşünmek güzel, değil mi? İçinde daha hiç hata yok."
Dünya, sanki Tanrı'nın zevkle izlemek için hayal ettiği bir şeye benziyor, değil mi?
Hayat
Reklam