Burada sorun Pholiplerde değil, bilgiye bağımlılık geliştirerek, kapasitesi olmadığı halde daha fazlasını deneyimlemeden yani kendini analiz edip sindirmeden hazıra konup daha fazlasını toplamak, depolamak isteyenlerdedir.
anlayış ancak analizle gelişir ve merakı başkasına saplanmış biri, o başkasıyla ilgili bilgi toplamakla o kadar meşguldür ki analiz yapamaz hale gelir ve anlayışı gelişemez. Kendi gelişemez.