Kitap gerçekten harikaydı.çok sürükleyici idi.kitaba tek kelimeyle bayıldım.herkese bu kitabı okumalarını tavsiye ederim. Ben baya beğendim.kitaptaki kurgu harika.olaylar çok heyecanlıydı.
Kitap gerçekten müthişti.çok sürükleyici ve heyecanlı bir kitaptı.harika bir kurgusu var.bu kitabı okuduğum için çok mutluyum.alın okuyun derim.eminim seveceksiniz.
MomoMichael Ende · Qanun Nəşriyyatı · 201982,3bin okunma