insan soyu zayıf, kırılgan, ölümlü, her türlü hastalığa, kazaya, acıya açık ama kendini avutarak yaşıyor, bunları unutuyor. işte anahtar kelime bu; hayatın özü, büyük sırrı; olmazsa olmazı: unutmak! eğer unutmak diye bir şey olmasaydı, yaşam da olmazdı.
insan, unutmadan hayatını sürdürülemez…