Başkasının derdi her derde devadır :Bakar bakar, "benden kötüleri de var " deyip haline şükreder , kendi derdini unutursun ."vah vah ,tüh tüh"deyip kâfi merhameti gösterdiğin an görevin biter. "Ah", dersin, "vallahi çok üzüldüm, ben çıkayım biraz kafamı dağıtayım "el derdi insanın kendi derdini unutmak için edindiği zevktir .
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!