"Zaman içinde çocuklarımıza ihtiyaçlarını ve düş kırıklıklarını tanımlamayı ve dile getirmeyi öğretiriz."Sözcüklerle anlat tatlım tatlım ," deriz.
Ne yazık ki pek çok yetişkin kendi deneyimlerini ve bu deneyimleri kuşatan duyguları anlayıp tanımlarken hâlâ sözcük kullanamıyor."
"Yaşlanana kadar genciz. Sağlığımızı kaybedene kadar sağlıklıyız.Ayrılana kadar sevdiklerimizle birlikteyiz.Yaşamın güzelliği kırılganlığından ayrılamaz."
"Babamın mumundan yayılan ışığın tırmanışını izlediğim merdiven duvarı uzun zamandır yok.Benim içimde de , daima var olacağını zannettiğim birçok şey yok oldu."