Nuray

Eskisi kadar özlemiyorum seni, Ve ağlamıyorum olduk olmadık zamanlarda.. Adının geçtiği cümlelerde, gözlerim dolmuyor.. Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık. Biraz yorgunum.. Biraz kırgın.. Biraz da kirletti sensizlik beni! Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama “İyiyimler” yamaladım dilime. Tedirginim aslında, seni unutuyor olmak, Hafızamı milyon kez zorlamama rağmen yüzünü hatırlayamamak korkutuyor beni.. Gel diye beklemiyorum artık, Hatta istemiyorum gelmeni.. Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde. Arasıra geliyorsun aklıma, banane diyorum Benim derdim yeter bana banane! Alıştım mı yokluğuna? Vaz mı geçiyorum, varlığından? Tedirginim aslında, Ya başkasını seversem? İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem... Özdemir Asaf
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bu dünyada, en çabuk unutulan şey iyiliktir.
En güzel yıllarımı heba etmiştim! Artık bunun farkındayım ve fark etmiş olmaktan acı duyuyorum. Fyodor Dostoyevski

Nuray

, bir kitap okudu
7/10
·160 syf.·
Beğendi
·
33 günde okudu
·
2022 8. kitabı
Miraç Çağrı Aktaş
7/10 · 12,5bin okunma

Nuray

, bir kitap okudu
10/10
·159 syf.·
Beğendi
·
2022 7. kitabı
Reşat Nuri Güntekin
8.9/10 · 51,6bin okunma