Sen,bana göre kötü,kendine göre iyi olarak tanımlanan insan;sen bana kötü olduğun,kötü olanları yaşattığın,ve iyilik barındırmadığın için ben, sen olmayacağım. Senden aldığım yaraların kopyalarını sirf senin bana öğrettiklerini kabullendigim için kimsenin üzerine yakıştırmayacağım. Öğrenmiyorum seni ve sana göre yaşamıyorum.degismeyecegim. hata gibi algılanan dogrularimin peşinden gideceğim ...