Sen bir köşede, ben bir köşede kendimizce okuduğumuz kitaplara harcadığımız saatlerde özleyelim birbirimizi. Ayrı kalınca gözlerimizi kapatıp fotograflarimiza bakalım zihnimizden . Sen şiire bulaş ,ben öykülere . Kendimizce yeni tanımlar yaratalım birbirimizden olur mu ?
Tutuşmaya var misin?