Ne çok şey biliyorum kadın sana dair ve ne kadar da çok ben sen olmuşum meğer . Sen benden gittiğinde koca bir boşluk kaldı geriye sanma sakın. Senin yerin o boşluk ve kimse o boşluğa sahip olmayacak.
Sen bir köşede, ben bir köşede kendimizce okuduğumuz kitaplara harcadığımız saatlerde özleyelim birbirimizi. Ayrı kalınca gözlerimizi kapatıp fotograflarimiza bakalım zihnimizden . Sen şiire bulaş ,ben öykülere . Kendimizce yeni tanımlar yaratalım birbirimizden olur mu ?
Tutuşmaya var misin?