Beyza Nur

Beyza Nur
@Nurbeyzaaa
Sınıf Öğretmeni
Düzce Üniversitesi
6 Haziran
19 okur puanı
Eylül 2019 tarihinde katıldı
"Hem öğretmen, hem öğrenci olduğunu unutma, diyorum kendi kendime. Ve hep öyle kal."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hoca, benim kardeş hasta, diyor. Nesi var? diyorum. Ateşi var çok, diyor. Ölecek. İlaç vereyim mi? diyorum. Hayır, portakal ver, diyor. Portakal yememiştir hiç.
Sayfa 137·Kitabı okudu
Bu vicdan azabı denilen şeyi hiç kimse kendisi hatırlamıyor. Herkes, başkalarının çekmeleri gereken vicdan azabını biliyor.
“Eşeğin konuşması, insanın yük taşıması normal değildir. Ama bazı insanlar, eşeğin konuşmasına hayranlık duyarlar. Oysa eşeğin yük taşıması, insanın konuşması doğru olandır.” -yani, dedim, çocuk çocuk olursa normaldir, büyük olursa değil…

Beyza Nur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
6 günde okudu
·
2024 9. kitabı
Aziz Nesin
8.7/10 · 20,7bin okunma