Cema Nur

Cema Nur
@Nurcema
Bundan sonrası iniştir, gidiş artık hep dibe doğrudur.
Bir garip muallime
3 okur puanı
Mart 2022 tarihinde katıldı
Ey kalbimi hâlden hâle çeviren Allah'ım, Son hâlim sana yakışır bir hâl olsun,ne olur🍀
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...söyleyecek hiçbir şeyim yok.Dipsiz bir bunalımdayım bugün,hepsi bu.
Sayfa 17
“Ne olursa olsun ,“ dedi Korkuluk ,”ben kalp değil beyin istemeliyim; çünkü aptal biri kalbi olsa bile onunla ne yapacağını bilemez.” “Ben kalp almalıyım,” diye karşılık verdi Teneke Adam, “çünkü beyin insanı mutlu etmez, oysa mutluluk dünyadaki en güzel şeydir.”
"Dünyanın bütün dağlarında, ormanlarında, bir tek yaprağı bile bir başkasının tıpkısı olarak yaratmamıştır Tanrı. Oysa siz farklı olmayı delilik sayıyorsunuz." Veronika Ölmek İstiyor / Paulo Coelho