"Yaşayacağım, diye düşündüm gözlerimi bir an yumarken,
Yaşayacağım değil mi?
Kötüleri eksilmeyen dünyadan ben mi eksilecektim?
Benim gibi zararsız bir kız..."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kendimizi avutmamıza gerek yoktu. Dünya çoğu zaman böyleydi. Kirli kalpli ve çıkarcı insanlar daima bir yolunu bulurlardı ama kaybettikleri şuydu ki;
İyi biri olmanın nasıl huzurlu hissettirdiğini asla bilemeyeceklerdi"