NUR

NUR
@Nurmoralll
“Okumak iki ruh arasında âşıkane bir mülâkattır”
@Nurmoralll·
·
sabitlendi
“Keşke benim de karşımda her zorluğa rağmen dimdik duran ve beni sevebilen biri olsaydı. İnsan tek başına dağ olamıyor bazen.” -Nilgün Marmara
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

NUR

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
15 saatte okudu
·
2021 3. kitabı
Aleksandr Puşkin
7.7/10 · 36,9bin okunma
“Birbirimizi bir daha görüp görmeyeceğimizi Tanrı bilir... Ben seni ölünceye kadar unutmayacağım. Kalbimde yalnız sen kalacaksın.”
“Her bildiğini ortaya dökme. Çok konuşmaktan hayır gelmez.”
“Çiçek mi açsın gönlünüz? O zaman tebessüm ediniz zarifçe tüm anlamsız boş hüzünlerinize.”