"Bir kitabı okurken geçen iki saatin ömrümün birçok senelerinde daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince, insan hayatının ürkütücü hiçligini düşünür ve yeis içinde kalırdım."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkes ne diyecek? Bu âna kadar herkesten ne gördüm ki... Bana en yakın olanlar dahil olmak üzere, bu herkes dedikleri şey beni üzmekten, hayatımı manasız hale sokmaktan başka ne yaptı?