Seda nur

Seda nur
@Nursedaa_
Zambaklar en ıssız yerlerde açarlar Ve vardır her vahşi çiçekte bir gurur...
"Çok empati kuruyorsunuz başkomiserim, Ne dünya bu kadar hassasiyeti kaldırır, ne insanlar bu kadar inceliği... Hakikat çok daha basittir, çok daha acımasız..."
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Alçaklıkların en rezili siyasi alçaklıktır... Buna bir de mezhep ve dini karıştırırsan, bildiğin şerefsizlik çıkar ortaya... İşte şu anda onu yaşıyoruz. Üstelik bunun bedelini bütün millet ödüyor..."
1000Kitap

Seda nur

, bir kitabı okumaya başladı
Ahmet Ümit
8.6/10 · 39,8bin okunma
"Vicdanını yitirmiş bir dünyadan başka nedir ki cehennem?"

Seda nur

, bir kitap okudu
10/10
·538 syf.·
Beğendi
·
2024 7. kitabı
Clarissa P. Estes
8.6/10 · 10,7bin okunma