Zweig'i bir tavsiye üzerine okumaya başlamıştım. Kitapları kısa ve ince olsa da insanları etkilemeyi kesinlikle başarıyor. Kitaba gelecek olursak kitap beni gerçekten çok etkiledi. Karakterlerin yaşadıkları o olaylar çok kötüydü. Sonu ise tam bir dramdı. Okumasını tavsiye ederim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O kadar güzel bir kitapti ki kitapta kendimi buldum.Werther o kadar n yakın geldi bazen kendi içimi okuyorum sandım. Okuduğum ilk klasikti ve ilk Goethe'ydi iyi ki okumuşum.
Sherlock olup da beğenmemek ayıp olur bence. Filmi/ dizi kadar mükemmel bir kitap. Bende Sherlock hayali bir karakter değil, olmamalı, yani aklım almıyor bir insan hayalinde nasıl böyle birini düşünebilir bilemiyorum.