Her ibadetin bir dış yönü/zahiri ve bir de iç yönü/bâtınî, bir kabuğu ve bir de özü vardır.Kabuğun kendine göre dereceleri olduğu gibi, diğerlerinin de dereceleri ve tabakaları vardır.Artık bu noktada seçenek ve tercih senindir.Dilersen kabukla yetinirsin,istersen gerçek gönül erlerinin sahasına,özün özüne inersin.Bu senin elindedir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ayette geçen "tek bir nefis" ifadesi de eşinin Hz. Adem'den yaratıldığını değil aksine Âdem'in de eşinin de aynı özden yaratıldığını ifade etmektedir.Üstelik ayetin başında "sizi tek bir nefisten yaratan" ifadesi , tüm insanların Âdem ve eşi her neyden yaratıldılarsa o şeyden yaratıldıklarını vurgulamaktadır.Geleneksel kaynaklarda kadının erkeğin kaburga kemiğinden yaratıldığı için eğri olduğu , bu yüzden tam olarak düzeltilmesinin mümkün olmadığı şeklinde Kur'an'a ve fıtrata aykırı iddialar bulunmaktadır.
Allah'ın affetmeyeceği tek günah şirk yani kendisine ortak koşulmasıdır.Dolayısıyla Allah'ın affetmeyeceği tek günahın kul hakkı olduğu kabulü doğru değildir.