Nevin Yılmaz

Dairede hiç kimseyle canım konuşmak istemezken,bazen konuşmayı bırak,arkadaşlık kurmak için uğraşırdım ve iğrenme aniden yok olurdu.Kim bilir,aslında bu,kitaplardan edindiğim bir duyguydu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bilginler,neden acaba insanların sadece aklı başında isteklerle yetineceğini düşünürler?İnsanoğluna gereken tek şey,hür,başıboş bir istektir.
Öfkemden ağzım köpürmüşken bile biraz güleryüz gösterilip önüme şekerli bir bardak çay sürüldü mü yumuşayıverirdim.Üstelik duygulanırdım da...Ama sonradan kendime kızar,utancımdan aylarca uyuyamazdım.Huyum böyle işte.

Nevin Yılmaz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
4 günde okudu
·
2018 41. kitabı
Fernando Pessoa
8/10 · 1.668 okunma
Tuhaflığı,uzaklığı düşleyenlerdense,muhtemel olanı,yakını,meşru olanı düşleyenler daha fazla kederlendiriyor beni.