Okuduğum bir kitaptan ziyade bir dizi senaryosu tadındaydı.Başladığım ilk sayfadan itibaren sonunu az çok biliyordum.Ama biraz beğendim diyebilirim sanırım.Beğendiğim yönleri kitabın fazla detayda boğulmaması ve baş kötü karaktere karşı duyduğum nefret.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Çiçekler hep bekler gibidir,
Oysa hiç beklemezler;
Biri arılandırır ,biri kuşlandırır.
Biri rüzgarlandırır gönülleri,
Biri kızdırır soğumuş külleri..
Biri de kendini kucaklandırır.
Biri tek başına yürür yazgısında,
Biri sepetlerde demet demet
Ününü kaldırımlandırır.
Biri vazolandırır kendini salonlarda,
Biri kurur bir kitabın içinde,
Biri de kafes arkasında saksılandırır.”