Serinin sonuncu kitabı da bitmiş bulunuyor. En sevdiğim ve en bağlandığım karekter daneel oldu. Kendisi benim üzümlü robotik kekim. Bu kitapta beni tek rahatsiz eden durum gladia eski aşkı baley in torunuyla bir gonul ilişkisi olmasi bana biraz rahatsiz edici geldi. Bu durumu goz ardi edersek güzeldi
KurtarıcıIsaac Asimov · Altın Kitaplar · 1986746 okunma
Detroid become human oyunundaki polis robot ikilisini aklima getirdi. Kitap zaman zaman çok laf ebeliği yapip bıktırsada genel olarak güzeldi asimov gene şaşırtmadı
Kitabın ortalarinda acaba dedigim şey sonlarinda çıkınca bir güç zehirlenmesi yaşadım. Ilk kitaba gore karekterler hiç degismiyor tek olay var onunla devam ediyor.
Okuması aşırı rahat bilimkurgu seviyorsaniz okumalisiniz. Amaç üzerine bir gezegende kurulan bir vakif var. Vakifin basina belli zamanlarda olaylar geliyor ve bunlarla başa cıkacak birileri hep oluyor buda Hari Seldonun hesaplamalarinin doğruluğunu bize gösteriyor
Wind rose - Army of stone eşliğinde okunacak bir kitaptır. Bu kitapta sevmediğim bazı taraflar şunlar; ana karekterin 2 gün tanidiğı herkese güvenip her şeyi anlatması karekter tam olarak şöyleydi yeni tanistik ama sorun degil her seyi sana anlaticam ve guvenicem bknz ( magaya hemen cantasindaki kitaptan bahsetmesi, yolda 2 günlük tanistigi tiyatro ekibine yolculugunu ve amacini hemen anlatmasi) bir diğeri ise karekterin basina gelen kotu durumlar karsisinda aman canim bir ilerliyelimde bulunmayacak kadar nadir eşyalari bile yolda buluruz kafasından nefret ettim yazar oralari yazamamis gibiydi ama genel olarak bunlari göz ardı edersek beğendim