Hande Altaylı'dan okuduğum ilk kitap. Yazarı, bu kitapla biraz tanımış oldum. Yazarımızın emeğine sağlık. Roman, giriş bölümüyle kendini okuttu. Fakat gelişme bölümünü, çok uzun buldum. Hatta sıkıldım bile diyebilirim. Sonuç kısmı ise kısa geldi.İstediğim "Son" tadını veremedi. İçerik olarak yazar; açık ve anlaşılır bir dil kullanmış. Hatta zaman zaman argo denilebilecek cümleler. Betimlemeler çok uzun tutulmuş bazı kelimeleri okurken atladım. Çünkü, birbirine çok yakın benzetmelerdi. Genel olarak okuma listenizde boşluk varsa, okuyabilirsiniz.