Nazrin Quliyeva

Nazrin Quliyeva
@Nzrn5
12
Kaybetmekten mi korkuyorsun ; KAYBET. Düşmekten mi korkuyorsun ; DÜŞ. Sonra iyileş. Yeniden kalk. Yeniden başla. Yeniden aşık ol. Bir daha mı düştün ? Bir daha kalk. ER YA DA GEÇ BEKLEDİĞİN GELECEK…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sen on yeddi yaşımsın
Puan vermedi·160 syf.··
2021 8. kitabı
Bazen ebeveynler 17 yaşında olduğumuz için duygularımız olmadığını düşünür, ancak ders çalışmamız gerektiğini, gezmek, zorunda olmadığımızı söylerler ve birine karşı hislerimiz olduğunu söyledikde "suçlu birşey yaptığımızı düşünüyorlar " ders çalış, derler ve içimizdeki sevgiyi öldürüyorlar. Bu yaşta ilk defa sevginin ne olduğunu anlıyoruz, bu yaşta bir arkadaşın ne olduğunu anlıyoruz, insanları tanıyoruz, bu yaşta kendimizi harika hissediyoruz
Psikoloji
Sen On Yedi YaşımsınMiraç Çağrı Aktaş · Olimpos Yayınları · 201711,5bin okunma

Nazrin Quliyeva

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.··
2021 8. kitabı
Miraç Çağrı Aktaş
6.8/10 · 11,5bin okunma

Nazrin Quliyeva

, 2021 okuma hedefini güncelledi.
2021 OKUMA HEDEFİ
9/50 kitap - %18 tamamlandı
9 kitap okudu
50 kitap
2.138 sayfa
6 inceleme
7 alıntı
kitap
Puan vermedi·160 syf.··
2021 3. kitabı
Kendini önemse, Kendini küçük görme. Yıkldığında kim kaldırdı seni? Arkadaşların desen zaten onlar hep yoktu, senin hiç kimseye ihtiyacin yok! Senin yalnız kendine ihtiyacin var Kendini sevmeye, kendi değerini anlamaya ihtiyacin var. Kimse için karakterindenödün verme, seni oluğun gibi seven insanları al yanına, bir beklenitisi olmadan seni seven insanlar olsun hayatında. Mucize aramayi bırak aynanın karşısına geç ve mucizelerin en güzelini gör unutma sen çok değerlisin. Şimdi ise gülümsee tamammı?sen hep gül Onları hiç bir anlamda ifade etmiyorsun. ÖNEMİN desen zaten yok. Hiçbirşey olmamış gibi hayatlarına devam ediyorlar. Sen üzülmüş müsün, ağlamış mısın, canını mı sıkmışsın umurlarında mı? Asla. Sen niye değeri iki kuruş etmeyen, değerini bilmeyen insanlar için kendini üzesin ki? Onlar sensiz yapabiliyorsa sende onlarsız bal gibi yapa bilirsin.. Bundan sonra hiç kimseyi kendimden çok önemsemiyeceğim! #kendinehosgeldin
Kendine Hoş GeldinMiraç Çağrı Aktaş · Olimpos Yayınları · 201912,5bin okunma