Kitap, kısa bir öykü kitabı. İçeriğinde kişinin arzuları doğrultusunda yaptıkları ve yaptıklarının karşılığını fazlasıyla isteyerek bencilleşmesi ve kibirli bir kişilik kazanmasını konu alıyor. Bakıldığı zaman olay örgüsü çok iyi fakat nasıl başlayıp nasıl bittiğini anlamak biraz zor oluyor. Ufak okuma araları verilince okunmasını tavsiye ederim.
Küreselleşmenin getireceği otoriter yapısallaşmayı ve teknolojinin sapkınlığa ulaşma ihtimalini konu alırken. İnsanların gelecekte oluşacak tehlikelerle tek düzen haline gelebilecek devletleşme politikalarının yanlış kişilerin eline geçmesi ile oluşabilecek felaket senaryosunu işleyen kitap, hem sürükleyici hem de düşündürücü bir eser. Distopik okumalara yeni başlayacaklara ilk önerimdir.