OKtAy

OKtAy
@OKTAY19
Bismillahirrahmanirrahim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
BİN AYDAN DAHA HAYIRLI GECE.
Hayirli sahurlar dilerim.İSLAM ALEMININ KADİR GECESİ MUBAREK OLSUN.DUALRIMIZ KABUL OLUR INSALLAH.HAYIRLI GECELER...😊
Din
Geçip Giden Hu Hu
Şimdi bana kaybolan yillarimi verseler Belkide daha farkli yaşardik Malesef zamanın telefisi yok...
Müzik
20 yil sonra gelen veda.
Saat 04:40 evimizde son gecemiz 19 Agustos 2020 çarsamba ve yeni eve taşniyoruz.Dile kolay tam.20 yildir bu evdeydik.Ne anilar ne hatiralar ve günler hepsi geldi geçti.Hiç uyumadim bu gece.Vedalaştım evimizle. Hakkimiz da hayirlisi artik. YÜCE ALLAH'IN CC TAKDİRİ.
Şiir