Ömür

İnsanların üstüne çok varmamalı… İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli… Korkmalı insanların bu tarafından…
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Ömür

, bir kitap okudu
Puan vermedi·1062 syf.·
49 günde okudu
·
2025 7. kitabı
Lev Tolstoy
8.5/10 · 55,7bin okunma
Eğer iyiliğin bir nedeni varsa, o artık iyilik değildir; eğer iyiliğin bir sonucu, yani ödülü varsa yine iyilik değildir.Demek ki iyilik, neden ve sonuç zincirinin dışındadır.
Var olma mücadelesi ve nefret, insanları birleştiren tek şeydir .
Hayatımız korkularımızın, düşüncelerimizin tekrarı…
Hissetmek istemediğimiz duygular benliğimizi ve ruhumuzu ele geçirir. Yaşamaktan kaçındığımız ne varsa içinde buluruz, kendimizi. Dönüp dolaşıp aynı yere varırız .