Eğer iyiliğin bir nedeni varsa, o artık iyilik değildir; eğer iyiliğin bir sonucu, yani ödülü varsa yine iyilik değildir.Demek ki iyilik, neden ve sonuç zincirinin dışındadır.
Hissetmek istemediğimiz duygular benliğimizi ve ruhumuzu ele geçirir. Yaşamaktan kaçındığımız ne varsa içinde buluruz, kendimizi. Dönüp dolaşıp aynı yere varırız .