Ayrıldılar... Ve bir daha birbirlerini görmediler.
Fakat ikisi de küçük derenin kenarındaki söğüdü ve orada geçirdikleri güzel ilkbaharı ve yazı unutmadılar.
Hoşçakal en sevdiğim yabancı, sanırım yeniden yabancı olduk... Ama bu sefer anılarla birlikte. Benim için yaptığın her şey için teşekkür ederim. Seni gerçekten özleyeceğimi biliyorum... Gülüşünü ve kokunu, sana dair her şeyi... Eğer bir daha asla karşılaşmazsak hayatının Geri kalanında mutlu huzulu ve sağlıklı olmanı diliyorum. Her şey için teşekkür ederim ve son kez seni seviyorum elveda en sevdiğim yabancı...
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu kâfidir."
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK