Çerezlik bir kitap diyebilirim. İçeriğine değinecek olursam Bayan C'nin bundan 24 yıl önce yaşadığı ve hayatında büyük tesirler yaratan bir güne, 24 saate değiniyor. Oldukça naif bir üslupla anlatılmış. Kitaptan ne aldım diye soracak olursanız herkes kendi sonunu kendi belirler önümüze bir rahibe çıksa ve bizi bulunduğumuz çukurdan çıkarmaya kalksa dahi çıktığımız çukura dönmek alışkanlıklara değil irademize bakıyor.