Kitabi severek okudum. Aslında kitap baş karakteri olan Ömer herkesin içinde olan şeytana seslenmiş kaç yıl önce yazılmış olsada kitabın konusu hala yaşıyor. Kitaptan kendime kattığım şey her insanın içinde bir melek,bir şeytan vardır,sen hangisine yönelirsen o büyür umarım herkes meleğine dönmüş bir hayat yaşar.