BÜŞRAAA

BÜŞRAAA
@Oblomov_b
Evet, kitaplardan, hayallerden oluşan içe dönük ve fantastik dünyası vardı ve güçlü derin bir dünyaydı bu...
Hiçbir şeyin tek bir açıdı, tek bir anlamı yoktu şu hayatta. İnsan, yanındakiyle beraber yeniden tanımlanıyordu.
Sayfa 268·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hüzün... Uyandığımda kendimi bir ağacın bir türlü düşmek bilmeyen son yaprağı gibi hissediyorum.
Sayfa 203·Kitabı okudu
Kaderi doğru algılamak da budur : Sorumluluk duygusunu yitirmeden suçluluk duygusunu aşabilmek...
Sayfa 64·Kitabı okudu
İnsan söyledikleri değil , yaptıklarıdır Osman.
Sayfa 73·Kitabı okudu
"Bunu nasıl yapacağız?" diyebilirsin. Ben olsam derdim. Cevap tam da bu "Ben" dediğimiz şeyde galiba Kendimizi sabit, katı, değişmez bir şey sanıyoruz. Kim olduğumuzla ilgili fikirlerimiz ve kararlarımız var Nelerden korktuğumuzu, neleri istediğimizi, neleri sevdiğimizi, neleri sevmediğimizi belirlemişiz. Bu sınırların dışına çıkarsak yanlış bir şey yapacakmışız gibi hissediyoruz. Kendimize "Ben" adında bir hapishane yapmışız, bir türlü tahliye olamıyoruz Osman.
Sayfa 72·Kitabı okudu