Hür olmak sadece yaşamak mıdır? Yani karışanın edenin yok, bir işin var mesela, başını sokabildiğin bir yer, biraz aile, yeterince arkadaş... Ya kendin? Şule Gürbüz, "Kendi olmayanın hayatı da olmuyor mu yoksa?" diye sorar. Birileri için yahut birilerine "öyle" görünmek için yaşayan özgür müdür sevgili okur?